Overalt man ser folk forsøger at tjene penge med nye eller eksisterende virksomheder. Du ser ofte nogen gør ganske godt med deres virksomhed, naturligvis at gøre nogle rigtige penge. Men du ser endnu mere ofte virksomheder af alle størrelser virkelig kæmper. Nogle kun bo i erhvervslivet for et par uger eller måneder før de forsvinder.

Lad os få én ting klart. Blot etablere butik vil ikke garantere du vil tjene penge. Dette er et meget konkurrencepræget verden og at blive mere konkurrencedygtig i år. Hen til indtjene ekstrem rigdom, har du tilbyde ekstreme værdi.

Kunder overalt kærlighed ekstrem værdi. De vil line op og tilbyder endda at betale ekstra for det. Ord i munden vil spredes så hurtigt du ikke kan engang har til at reklamere.

Det lyder godt, men hvad er ekstrem værdi? Der er fire enkle måder de fleste kundeemner og kunder beslutter du tilbyder ekstrem værdi.

1. dit produkt, service eller lejlighed skal hjælpe mennesker, der hæve deres levestandard. Folk skal kunne tydeligt se de vil tjene flere penge eller lever bedre efter de købe fra dig.

2. gør indlæringskurven så smertefri som muligt. Guderne må vide, vores verden er rigeligt kompliceret. Med hver ny bestræbelse, det ser ud som du er nødt til at sidde og hæld gennem en ejerens manuel eller juridiske papirer. Disse dage folk ønsker og har brug for produkter, tjenester og muligheder, der er let at arbejde. Vis udsigt at det er nemt og du vil ofte have et salg.

3. hjælpe folk slappe af og forenkle. De fleste udsigterne er optimistisk omkring deres liv og fremtid, men de er helt ærligt en smule træt og føler, at det hele har fået alt for kompliceret. Hvad dit tilbud skal gøre er hjælp dem forenkle, langsomt ned, slappe af, og stadig opretholde eller forbedre deres levestandard.

4. vis hvordan købe fra dig hjælper folk spare. Disse dage priser på stort set alt kommer op, op, op. Udsigter overalt ser hårdere end nogensinde for enhver mulighed for at gemme et par dollars. Hvis dit produkt, service eller lejlighed hjælper dem med at spare, har du fået en vinder.

Husk disse fire strategier, når du planlægger din næste produkt eller vælge din næste forretningsmulighed. De er nøglerne til tilbyder ekstrem værdi–surefire vejen til tjener ekstreme profitter.